Forum Forum pracowników biedronki Strona Główna Forum pracowników biedronki
Nieoficjalne, niezalezne, po prostu Nasze!!!
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Badania tajemniczy klient :)))))
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum pracowników biedronki Strona Główna » Ostatnie wydarzenia! Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Badania tajemniczy klient :)))))
Autor Wiadomość
Gość







Post Badania tajemniczy klient :)))))
Hej

Nie wiem czy wiecie ale centrala wymyśliła że będziemy badani przez tajemniczych klientów. Pomysł jak pomysł, ale wykonanie jak zwykle fatalne, bo kazdy z nas może się zarejestrować o zmajstrować ocenę albo swojego sklepu, albo każdego innego Laughing

Aby się zarejestrować wystarczy wpisać jakiekolwiek wymyślone dane na stronie Secretclient jako audytor i już się jest tajemniczym klientem i można brać jakiekolwiek badanie by sobie lub komuś znajomemu zrobić Twisted Evil

Dobre nie?
Nie 14:35, 11 Paź 2009
Gość







Post
a skąd kolega ma takie informacje?
Sob 14:35, 12 Gru 2009
ehh
Gość






Post
Witam,
badania tajemniczy klient sa wedlug mnie niezbyt dopracowane, bo jak mozna oceniac wysokie standardy obslugi przy najnizszym zatrudnieniu gdzie na jednej zmianie jest 2 kasjerki+kierownik i wszystko ma byc wypucowane na glanc i wszystko dzialac jak w zegarku gdy pracownicy nawet nie maja czasu skorzystac z przerwy? Pojawia się "tajemniczy klient" i według punktów ocenia wszystko czy czlowiek ma zapiety fartuch(akurat bylo mu goraco i go rozpial) czy szyby sa czyste (jak je umyc przy -20 stopniach??) i czy kasjerka mowi "dzien dobry" gdy obsluguje juz 300-nego klienta i zasuwa jak maly samochodzik wiedzac ze nie ma w tym momencie wiecej kasjerow a przydaloby się jeszcze ze dwoch dodatkowych na zmiane mimo czasem nisko osiaganych obrtow? a moze to jest problem ze ludzie nie chca sie pojawioac w Biedronce bo jest tam za malo obslugi i musza stac w kolejkach?No ale coz, skoro w "propagandowym pisemku" ktore dostajemy co jakis czas firma chwali sie osiągnieciami ,wzrostem sprzedazy itp a pracownik ten szary na koncu ma najmniej kasy, zero premii i non stop slyszy ze ciągle malo z siebie daje zespol, a to dzieki niemu wlasciwie sie wszystko kręci?? Pozdrawiam wszystkich bo lubie swoja prace choc zaczyna sie spowrotem robic bagno!!
Śro 10:03, 03 Lut 2010
Gość







Post
to wszystko śmiechu warte, u nas są dwie biedronki w jednej 90 % pozytywnej oceny a w drugiej O!!!-to nowo otwarta {10 dni} i ten tajemniczy klient stwierdził nawet , ze szyby są brudne i coś tam jeszcze co kompletnie nie jest zgodne z prawdą TE BADANIA TO WIELKA BZDURA znam takiego jednego tajemniczego klienta , zdarza się , że pisze coś bez odwiedzenia sklepu
Śro 19:27, 03 Lut 2010
teresa
Biedronka w polu



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów


Post
tajemniczy klient to moim zdaniem dobra instytucja, kasjerzy się pilnują i mówią co mają mówić starają się być uprzejmi, jedyny mankament to to, że pojawia się on w róznych godzinach działalności sklepu, a wiadomo że jak jest ruch to nikt nie zbiera kartonów i folii czy nie zamiata przed sklepem a porządek też jest oceniany i zaniża ocenę sklepu, a przecież według procedury generalne zbieranie sklepu jest przewidziane po godz.18


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:28, 18 Lut 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jakis czas temu byla mowa o premiach dla kasjerow, przy pozytywnym wyniku odwiedzin tajemniczego, wie ktos cos na ten temat, ? jakie sa kryteria przyznawania tych premii ????
Czw 6:27, 04 Mar 2010
syl 75
Gość






Post
Anonymous napisał:
Jakis czas temu byla mowa o premiach dla kasjerow, przy pozytywnym wyniku odwiedzin tajemniczego, wie ktos cos na ten temat, ? jakie sa kryteria przyznawania tych premii ????

Na moim rejonie żeby kasjerzy dostali premię opinia tajemniczego klienta musi wynieść 100 %.Najgorsze jest to ,że wystarczy jedna osoba w zespole ,która nie będzie przestrzegała 5 krokow kasjera itd. a cały sklep jest bez premii.
Czw 11:19, 04 Mar 2010
kocica
Kropeczka



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: włocławek

Post
Premia dla kasjerów.....hmmmmmm pomarzyć dobra rzecz ale czy będzie przyznawana zobaczymy jedna wpadka potem następna przez kasjera a to pl za wysokie i tak w kółko uwierze jesli premia będzie pozdrawiam Smile))) a tak przy okazji trzeba zrobic porzadek w biedronkach w kuj- pom


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:15, 04 Mar 2010 Zobacz profil autora
max26
Kropeczka



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


Post
Witam wszystkich!Pracuje już 7 lat w biedronce obecnie jestem 3 lata na stanowisku kierowniczym.Lubię swoja pracę czuje się w niej jak w domu Very Happy Każdy porusza temat Tajemniczy Klient więc ja też dodam swoje zdanie na ten temat.Moje zdanie jest takie że to nie wypał totalny, przychodzi tajemniczy klient w godzinach szczytu gdzie jest największy ruch, są nie pozbierane kartony i folie jest obsada wszystkich kas kierownik przyjmuje towar,bądz robi inne polecenie np. z otrzymanego węża na zaraz i co ma się rozerwać w dwie strony Confused To coś chyba nie tak z tym.Ludzie to jest market!!! A podam przykład znajoma była w delegacji i opowiadała mi że zbieranie kartonów i foli jest na tamtym sklepie nie produktywne zdaniem Dyrektora! I gdzie tu jest logika Question Tajemniczy klient powinien przyjść na rano po otwarciu gdzie jest naprawdę czysto a nie jak przejdzie ok 2000 ludzi i podłoga wygląda jak wygląda! Jest to po prostu nie fer!Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:19, 06 Mar 2010 Zobacz profil autora
teresa
Biedronka w polu



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów


Post
max26 zgadzam się z Tobą w 100%, ba nawet w 200% tajemniczy klient to porażka, i daremnie wydawane pieniądze.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:06, 11 Mar 2010 Zobacz profil autora
max26
Kropeczka



Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


Post
Dzięki! Ale taka jest prawda i nikt tego nie zmieni:)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:46, 11 Mar 2010 Zobacz profil autora
Hania
Biedronka w polu



Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


Post Prośba
Jestem studentką socjologii i pisze pracę magisterską o pracy między innymi w supermarketach.Muszę przeprowadzić kilka zupełnie anonimowych wywiadów o tym jak tam się pracuje. Czy ktoś byłby chętny na odpowiedź na kilka moich pytań, które przesłałabym na emaila. Bardzo proszę pomóżcie! Proszę o zgłoszenie się na mojego emaila: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:05, 25 Mar 2010 Zobacz profil autora
Biedronka200484
Kropeczka



Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


Post
witam. podzielam wasze zdania na temat tajemniczego klienta. tylko nie rozumiem co sie komus nie podoba w biedronkach w kuj-pom??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:53, 12 Cze 2010 Zobacz profil autora
GOŚĆ
Gość






Post
Witam:)jeśli chodzi o tajemniczego klienta jest to totalna porażka jak taki gość może oceniać prace całego miesiąca ludzi,którzy ciężko pracują będąc na sklepie przez pare minut i stwierdzić,że wszystko jest do bani a zastanawia się czy ma kto pracować ,czy w tym czasie ktoś nie przyniósł chorobowego ,czy nie wziął UŻ często jest tak ,że na przerwy nie chodzimy bo nie ma jak a taki gość stanie w kolejce i już po punktach bo nie ma kto siedzieć na kasie a w kółko powtarzać wyuczone regułki niech tak posiedzi przez 8 godz i zobaczy jak się jest zmęczonym samym bezsensownym gadaniem ,uśmiechaniem się bo zawsze klient maja racje ,skoro jest obrót i ludzi przybywa to powinno być cenione i my także bo się rozwijamy i staramy a nie przez jakiegoś typa być ocenionym i mamy liczyć na jego sumienie ,że zrobił to naprawdę w zgodzie z własnym sumieniem tak ujęła tajemniczego klienta nasza kierownik rejonu a czy on jest sumienny czy z góry zakłada ,że dziś obleje dany sklep tego niestety nie wiemy i w takim przypadku zegnajcie nasze Premie Sad Sad Sad
Śro 23:03, 23 Cze 2010
olo
Gość






Post
Sam byłem "tajemniczym" i robiłem audyty i wiem jak to wygląda od wewnątrz - w JMD taki audyt jest przerabiany na potrzeby danego sklepu - tylko część tego co pisze w ankiecie tajemniczy jest przypisywane sklepowi. Najważniejsze "zeznania" firma zmienia - wiem co piszę.
Po co jest tajemniczy klient w czasie gdy firma szuka oszczędności? Totalna durnota.
W mojej miejscowości są 2 biedronki - w jednej syf, kiła, malaria, brud, przewracające się kartony, szyby z odchodami wróbli ale KS to sprzedawczyk i własną załogę wkopuje przed KR i tajemniczy zawsze mają 100%, w drugim sklepie natomiast można chodzić w białych skarpetkach bez obawy ich ubrudzenia, obsługa przemiła, a KS za każdym razem broni swoich pracowników to KR go bardzo nie lubi delikatnie mówiąc, to tajemniczy nigdy ich nie ocenia na 100% - więc tajemniczy nie jest obiektywny i firma audyt dopasowuje jak im się chce.Jedno wielkie G.
Śro 20:36, 21 Mar 2012
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum pracowników biedronki Strona Główna » Ostatnie wydarzenia! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin